WELLNESS SUSTAVI
Sve u jednom chipu – jedan chip za sve
Karte, elektronički novčanik i garderobni ormarić u jednom mediju. Sa samo jednim nosačem podataka vaš gost dobija neograničen pristup do svega što mu želite ponuditi. Konzumacija hrane i pića, usluge u wellnesu kao i solariji i whirlpooli: sve se rezervira beskontaktno bez potrebe za gotovinom.
Praktičnost plaćanja bez gotovine potiče vaše goste da troše znatno više.
Za što jednostavnije upravljanje sustavom se goste može razvrstati u više skupina: najbitnije od njih su dnevni gosti te gosti hotela. Sustav prepoznaje još i skupine sezonskih gostiju te pretplatnike (članove).
Dnevni gosti
Na ulaznoj recepciji dnevni gosti dobivaju osobnu narukvicu sa tarifom prema vlastitom izboru. Ovisno o odabranoj tarifi narukvica se može koristiti kao kreditna kartica ili kao prepaid kartica. Kod prepaid kartica gosti uplaćuju određeni iznos odmah prilikom ulaska, ali količinu novca na narukvici mogu i naknadno nadopuniti na za to predviđenim mjestima u wellnessu. Na ovaj način gosti mogu plaćati bilo gdje unutar wellnessa. U slučaju da se narukvica koristi kao kreditna kartica gost ne treba plaćati unaprijed. Sve iskorištene usluge se stavljaju na njegov račun. U slučaju potrebe da se ulazak u objekt organizira na što brži i jednostavnji način, cijena ulazne karte može se upisati na narukvicu.
Gost u wellness ulazi preko kontrolne točke. Nakon toga kartica postaje aktivna. Unutar objekta sve ponuđene usluge mogu biti plaćene bez novca.
Sustav ima mogućnost da se gostu unaprijed dodjeli određeni garderobni ormarić ili da mu se prepusti da sam traži ormarić koji je slobodan. Postoji mogućnost da se za goste ormarić unaprijed rezervira ili da mu se prilikom dolaska dodjeli slobodni ormarić. Software ima mogućnost da se u svakom trenutku na recepciji može vidjeti stanje zauzetosti ormarića. Još jedna bitna osobina softwarea je da se nakon radnog vremena, za vrijeme čišćenja garderobnih ormarića, svi ormarći mogu istovremeno otvoriti sa prijemnog pulta.
Posebna područja (npr. sauna, sauna sa slanom vodom itd.) se mogu pratiti preko softwarea. Ako gost uđe u neki od ovih područja, ovisno o odabranoj tarifi, određeni dio novca se odbija sa njegove narukvice (prepaid) ili se dodaje na narukvicu (postpaid). Praksa je da se osim naplate samog ulaska u saunu naplaćuje i vrijeme provedenu u njoj. Time se izbjegava dugotrajno zadržavanje gostiju u jednom dijelu objekta, odnosno osigurava se brži prolazak gostiju kroz objekt.
Na informacijskim terminalima unutar objekta gost može dobiti informaciju o vremenu korištenja pojedinih usluga, broju svog ormarića, količini novca na narukvici.
Na kraju korištenja napravljeni troškovi se plaćaju na izlaznoj blagajni ili na nekoj od automatskih naplatnih blagajni. Samo nakon plaćanja računa korisnik može napustiti objekt.
Hotelski gosti
Hotelski gosti se checkiraju izravno na recepciji. Za vrijeme svog planiranog boravka gosti dobivaju karticu za ulaz u sobu. U slučaju da žele koristiti usluge wellnessa prilikom dolaska u wellness im se na osnovu hotelske kartice izdaje narukvica. Na ovaj način gost ima mogućnost da sve korištene usluge prebaci na račun hotelske sobe.
Ako je ulaz u wellness, fitness i sl. već uključen u hotelski paket gostu neće biti naplaćena ulazna karta. Ukoliko to nije slučaj gostu će cijena ulaznice biti upisana na narukvicu prilikom ulaska. Sve usluge koje je gost koristio se izravno prenose prema hotelskom softwareu i prebacuju na hotelsku sobu.
Ovisno o vašim željama naplatu svake pojedine usluge možete izvršiti odmah, ili za istu teretiti hotelski račun gosta.
Neograničeni užitak i opuštanje
Snaga upravljanja gostima. Naš glavni cilj je spriječavanje bespotrebnih gužvi, omogućavajući Vašim gostima maksimalnu slobodu kretanja.Naš sustav osigurava brzinu i jednostavnost prolaza. Redovi su prošlost za voditelje wellnessa i goste.
Ulaganje u budućnost. Našim rješenjem ulažete u budućnost. Dizajn koji ne zastarjeva, otvorena arhitektura, neprestalno praćenje industrijskih standarda i modularni koncept osigurava implementaciju vaših zahtjeva i potreba. ACCESS sustav je sigurna investicija koja se može sa lakoćom nadograditi.
Struktura sustava
ACCESS sustav. Sustav se sastoji od velikog broja komponenti koje su razvrstane u hardware i software.
Software
ACCESS Engine – podatkovni centar. Ovo je osnovna komponenta sustava. Ovo je podtkovni centar u koji se spremaju sve informacije. Svi bitni sistemski podaci se pohranjuju u Access Engine i većina sistemskih odluka se donosi u ovom modulu ili se izvršavaju uz njegovu potporu.
Na današnjem vrlo konkurentnom tržištu, tvrtke mogu opstati samo ukoliko se ispravne odluke donose brzo na osnovu smislenih podataka i ako mogu brzo reagirati na promjene stanja. ACCESS Engine omogućava vašoj tvrtki olakšanje u odlučivanju na svom području. Svaki član osoblja dobiva poslovne informacije iz svog djelokruga poslovanja u trenu, što znači da se smislene odluke mogu donositi brže te se odjeli odnosa sa gostima, prodaje, marketinga i općih poslova mogu optimizirati.
ACCESS Control – sustav za kontrolu. Ovo je komponenta iz ACCESS sustava koja je odgovorna za kontrolu čitača narukvica i terminala. Ona čini poveznicu između ACCESS Engine komponente i pojedine hardwerske komponente na ulazu.
Osim upravljanja opremom ova komponenta ima i zadaću neprestalnog provjeravanja ispravnosti rada opreme. Na taj se način izbjegavaju neugodne situacije kada djelatnici održavanja pregledavaju opremu. Svi podaci se pohranjuju u bazu podataka te su dostupni za nanadnu analizu samo jednim pritiskom na tipkovnici.
Korisničko sučelje je razvijeno na način da da su svi važni podaci vrlo lako dostupni. Sustav ima mogućnost pračenja korištenja opreme na nivou unaprijed definiranih područja objekta pa do samog nadgledanja korištenja pojedine komponente sustava. Sustav ima mogućnost da servisno osoblje (kućni majstor, čistačica ...) pristupom na određena mjesta (npr. strojarnicama hidromasaža) svojim logiranjem pokreće postupak dezinfekcije cijelog hidromasažnog sistema.
ACCESS Office – sustav za upravljanje. Ova komponenta upravlja glavnim podacima i omogućava pregled cijelog sustava. «Back office» dio ACCESS obitelji je implementiran u ovu komponentu. To znači da se mogu definirati grupe korisnika – marketing ima mogućnost pritupa podacima važnima za marketing, financije financijskim podacima a tehnika samo konfiguracijskim podacima.
Kao središnja aplikacija ACCESS office upravlja podacima važnim za prodaju, kontrolu pristupa, opremu, terminale, garderobne ormariće te za autorizaciju pristupa. Tipične uredske zadaće kao što su periodička naplata dužnika, import i export podataka, prijem robe itd. također pripadaju ovoj aplikaciji.
Promet, vrijeme rada, atraktivnost proizvoda, broj gostiju, struktura cijene, planiranje osoblja i slične podatke je moguće dobiti korištenjem ove komponente.
Največu vrijednost ova komponenta krije u mogućnosti povezivanja sa raznim hotelskim softwareima. To nam pruža mogućnost slanje izvještaja koje ovaj sustav kreira iz svoje baze podataka u razne hotelske i financijske programe. Primjerice postoji mogućnost da se izvještaj o broju radnih sati pojedinog djelatnika može prenijeti u računovodstveni software za izračun osobnog dohotka. Osim toga postoji mogućnost da se vrši obračun materijala utrošen prilikom tretmana. Na ovaj način se može pratit stanje skladišta.
Sustavom se može u bilo kojem trenutku pratiti kretanje osoblja ili gosta kroz wellness.
Da zaključimo; sustav koji vam nudimo može zadovoljiti sve potrebe upravljanja wellnessom, a njegova posebnost je u mogućnosti implementacije te integracije sa drugim sustavima.
Hardware
|
Čitač narukvica:
- Dizajnirano kućište
- LCD display za ispisivanje korisničkih poruka
- Montaža na zid ili zapreku
- Domet čitanja do 20cm |
|
|
Informacijski terminal:
Kontrolira automatski vođene wellness uređaje.
Prikazuje broj ormarića (brave), stanje računa, preostali broj bodova na kartici itd. |
|
|
Jedinica za kodiranje:
Čita i ispisuje i “narukvice”.
Izdaje kartice za ulaz i zadužuje “bodove”. |
|
|
Idealne kod visoko-frekventnih sustava, pogodne za vanjsku i unutarnju montažu.
Olakšan pristup invalidskim kolicima
Ponaša se kao izlazni čitač.
Umetnuta chip kartica (ili dr.) se provjerava. |
|
|
Ako nema nepodmirenih računa i ako je gost otvorio svoj “ormarić”, prepreka se otvara i omogućava gostu izlaz.
Kartice koje više nisu potrebne uzimaju se i zadržavaju. |
|
Prednosti ACCESS sustava:
- Znatan porast prometa
- Brz povratak ulaganja
- Sigurno i brzo procesiranje naplate i prodaje
- Egzaktne upravljačke informacije na pritisak tipke
- Modularna struktura
- Najviši stupanj sigurnosti
- Opsežna izvješća
- Kontrola iskorištenosti objekta
- Povečanje produktivnosti i efikasnosti
- Velik broj marketingških “alata”
- Jednostavan za korištenje
- Vrlo kratko vrijeme potrebno za obuku korisnika
- Fleksibilne tarifne i cjenovne strukture
- Lako korištenje i održavanje
- Jadnostavno integriranje sa ostalim sustavima (PMS, financija itd.)
- Mogućnost nadogradnje sustava prema zahtjevima korisnika
- Vioka kvaliteta, trajnost i stabilnost
- Zadovoljni gost